lilagardiner

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Skepp o hoj!

Av Lisa - 3 maj 2013 12:59

Det är fredag. Och idag är det dags att gå iland efter en fartfylld resa hit å dit. Men jag kan säga att jag avslutar det hela med flaggan i topp! På måndag är det dags att återgå till verkligheten igen. Ser framemot det faktiskt. Jag har gjort mitt och är nöjd över resultaten. Så Annette, du är mer än välkommen tillbaka för att ta över min segling    Om två timmar checkar jag ut från kaptensrollen!



Från segling till scoutvärld blir det idag. Men först en go matbit på centralen med Camilla!   Så det blir fulla takter till spårvagnen för att åka hem och duscha för att sen åka in till Camilla.

Ikväll är det dags för vårens övernattning med spårarna i Tollered. Så Sävenässtugan kommer med andra ord få fin besök. Programmet är toppen och jag är taggad. Scouterna kommer få det väldigt kul. Solen strålar och det håller vi tummarna på över att det fortsätter så. Inget kan bli bättre med lite sol och solbrända kinder nu när det snart börjar bli sommar!


Ja, men det kanske är dags att hissa seglen igen och segla in i mål. Vinden är på min sida idag!

Lätta ankar!


  


  

 
 
Ingen bild

Annette

3 maj 2013 14:22

Japp det skötte du fint..är redo för kaptensrollen nu...öhhh eftersom du är så duktig kanske jag ska ta ett par kliv tillbaka::::))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 december 2016 22:15


  När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan  ...

Av Lisa - 11 december 2016 22:15


  När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har fasligt glatt bestyr ...

Av Lisa - 4 december 2016 19:46

  Med knappt 20 dagar kvar till jul så börjar "julstressen" faktiskt lägga sig. Iallafall hos mig. Julklapparna är klara och det är nog första året på väldigt länge jag ska slippa stressköpa med expressfrakt eller ta mig ut till Väla där rena ra...

Av Lisa - 4 december 2016 19:41


  När andra ljuset brinnerär snart Lucia härHon bjuder oss på kaffeoch bud om julen bär ...

Av Lisa - 1 december 2016 21:36

  Förra veckans solnedgångar bjöd på något enastående. Det var märkligt trots att november börja lida mot sitt slut. Man kan väl säga att det har bjudits på hyfsat bra väder genom hela månaden och kvällar som dessa tackar man inte nej till. Nu ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards