lilagardiner

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Lisa - 8 november 2013 16:20

Så sant som rubriken säger. Vi har samma pappa men inte samma mamma. Men min lilla mammsen är som extra mamma ändå, så ja. Vi är typ helsyskon. 

Min storebror. Han får faktiskt en fin ära idag. Ett inlägg bara om honom å till honom. Imorgon fyller han år. Tråkigt nog befinner jag mig inte Göteborg då, men vi firar han på söndag istället. Jag tror inte han tackar nej till två dagars uppvaktning. Att fylla 30+ brukar han inte prata högt om. Han tror ännu att han är 25 år   Eftersom jag är en snäll lillasyster så håller vi oss alltid till den åldern. Men någon gång lär han upptäcka att man inte är så ung längre. Istället för att gå hem sist från festen, lär det bli först   


Det skiljer ett tvåsiffrigt år mellan mig å min bror. Inget som man brukar tänka på. Han känner ju sig i ung i sin 25års ålder å eftersom jag är ung, så lär han nog alltid vara det med. Jag är faster till hans 3 barn. Å gudmor till de minsta av dom. En roll jag är väldigt stolt att ha. 

Ibland är det svårt att sätta ord på hur fantastisk han är. Han är

den som ställer 24/7. Han är den som alltid finns ett telefonsamtal ifrån. Han är den som alltid har ett leende på läpparna. Å han är den av oss som har störst muskler. Haha. Han har allt som gör han så bra. När jag var i Canada i somras, så var han nog den som var allra oroligast över hur det gick å hur jag hade det. Med tanke på hur nervös jag var när jag skulle åka, så förstår jag han mycket väl. Resan gick ju bra, å han var stolt som en tupp över mig. Det värmde lillasysters hjärta.


Det finns så mycket jag vill säga om dig å till dig kära bror, men ibland finns det inga ord. Du är min idol. Min vän. Min storebror. Å personen med hjärtat på rätt ställe. 

Jag älskar dig   


Jag önskar dig en fantastisk födelsedag. Det är du värd. Grattis världens bästa storebror!     


 

Ovido - Quiz & Flashcards