lilagardiner

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Lisa - 7 november 2013 17:16

Thank god it's thursday. Skönt. Veckan har rullat fortare än vad jag trodde. Dock kändes det lite knasigt igår när jag tog en semsterdag på jobbet. Det var iaf mer än godkänt val av mig kände jag. Ett allergitest på sjukhuset på morgonen å sen tog jag mig en sväng förbi svägerskan och myste lite med det minsta brorsbarnet. Bara sådana små stunder gör mycket. Att bara vara ledig och känna att man kan göra impuls besök är ännu bättre. Tråkigt nog kunde jag inte stanna allt för länge. Scouterna kallade på kvällen. Spårarmöte, och regnet hölls sig borta. För en gångs skull hade jag kläder för väder. Men vi ska vara glada att det inte spöregnade.   


I huvudet har det snurrat tankar hela veckan. Man blir ärligt talat inte riktigt klok på något. Tur att det är helg snart å lite ledigt tänkte jag. Men icke. Sista ledarutbildningsdelen i helgen, å där har jag inte tid att tänka på vad framtiden ska säga. Jag får helt enkelt tänka vidare å uppsöka en ny tid att tråda ut mina tankar. 


Kort och tråkigt inlägg. Ska alldeles strax sätta mig i bilen mot Borås. Där är det möte med Arrangemangsteamet för Västgöta Södra scoutdistrikt. Det ska bli trevligt. Lite kvalitetstid med Elizabeth och Johan! Senare ikväll är det skypemöte med UN. Det börjar bli dags för våran fysiska träff. Linköping nästa helg alltså. Woopwoop.


Näää. Tjingfling!

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards