lilagardiner

Alla inlägg under december 2015

Av Lisa - 1 december 2015 15:53

Det blev alltså Skottland och Edinburgh våran weekend hamnade. Jag fick nog en sådan där släng av "love at first sight" så fort vi steg av flyget. Det liksom kittlade i hela kroppen och jag kände mig så himla lycklig. Dock lite chockad över att tiden gick så fort till att det var dags att åka men även nu i skrivandes stund då allt redan är över. Det är lite hårt att säga att det är över, jag kan med andra ord säga att jag kommer aldrig glömma det. Tanken av att åka till Skottland har slagit mig länge, men det har inte riktigt blivit av, och nu så hände det.   


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Det enklaste att förklara är att släng in lite bilder. Vi hade tidiga mornar och sena kvällar. Allt för att ta in "storstaden" så mycket det bara gick. Det blev rundtur på Edinburgh Castle, adventsgudtjänst i St Marys Cathedral, varm choklad på julmarknaden, Hard Rock Café, shopping, taxiturer, spårvagn, telefonkiosker, en himla massa god mat och sist men inte minst så gick säkert flera mil om dagen. Trots regn, trots blåst så var vi ute och gjorde stan. Priserna kan jag inte riktigt säga var super billiga men ett par presenter hem till oss blev det allt. Vi var ju inte där för att shoppa egentligen, men jag kunde inte komma hem tomhänt   


Som avrundning av en fantastisk resa; Tack älskling för en fantastisk helg. Kunde inte haft det bättre   


                  

Ovido - Quiz & Flashcards