lilagardiner

Direktlänk till inlägg 26 november 2015

Tiden går fort när man har roligt

Av Lisa - 26 november 2015 20:49

Hallå du torsdag kväll. Denna veckan har bara försvunnit på ett ögonblink. Det var ju liksom nyss måndag, jag skulle möta upp Sandra på Knutan och nu är det torsdag, och Sandra är tillbaks i Göteborg igen. Som jag sagt innan har den här ledigheten tagit ut all rätt i trötthet och "lathet", så dagarna med Sandra på besök blev lugna och mysiga. En go' fika på Ebbas när hon anlända, en utflykt till Höganäs Design Outlet, en liten Väla tur och många goa pratstunder. Lite sådär mellan himmel och jord som om det inte fanns någon ände. Vi har alltid något att prata om. Tacka gudarna för sådana vänner. Även om tiden försvann fort så ses vi snart igen. Om nästan två veckor exakt för då blir det en tripp till Tyskland med båten tillsammans med våra mammor. Klackarna i taket kanske?   


Det blev en kortvecka för Stoffe då vi imorgon tar en liten semester. Vart kommer jag ännu inte avslöja. Haha. Suger på karamellen länge känner jag, men ja, det blir en weekend utanför Sverige, och jag kan säga att det ska bli så skönt att bara komma bort ett par dagar. Få strossa omkring bland gator, butiker och äta god mat tillsammans med mitt hjärta. Det kan ju bara bli bra. Känner att vi båda behöver komma bort en litet tag, ladda batterierna och bara vara. Första semestern tillsammans dessutom. Ja, det kommer bli perfekt.   

Ni får kika in här imorgon, för då avslöjar jag vart det bär av!


Nu tänkte jag packa det sista, locka Stoffe till soffan med en skål popcorn och räkna timmarna till flyget lyfter. Back on monday friends!

  

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 december 2016 22:15


  När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan  ...

Av Lisa - 11 december 2016 22:15


  När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har fasligt glatt bestyr ...

Av Lisa - 4 december 2016 19:46

  Med knappt 20 dagar kvar till jul så börjar "julstressen" faktiskt lägga sig. Iallafall hos mig. Julklapparna är klara och det är nog första året på väldigt länge jag ska slippa stressköpa med expressfrakt eller ta mig ut till Väla där rena ra...

Av Lisa - 4 december 2016 19:41


  När andra ljuset brinnerär snart Lucia härHon bjuder oss på kaffeoch bud om julen bär ...

Av Lisa - 1 december 2016 21:36

  Förra veckans solnedgångar bjöd på något enastående. Det var märkligt trots att november börja lida mot sitt slut. Man kan väl säga att det har bjudits på hyfsat bra väder genom hela månaden och kvällar som dessa tackar man inte nej till. Nu ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards