lilagardiner

Alla inlägg den 5 november 2015

Av Lisa - 5 november 2015 16:08

Han är så smart den där Einstein. Nästan så jag önskade att jag var exakt lika smart. Fast kanske inte sådär riktigt jäkla smart, men iallafall förmågan att förstå att jag är smart ibland. Jag kan bara jag vill. 


Inför imorgon är jag nervös. Laddad. Men framförallt börjar jag slappna av lite. Det kommer gå hur bra som helst. Sista tentan ska skrivas imorgon för ett tag  och jag ska allt se till att lyckas denna gången också. Det känns okej för tillfället iallafall och jag antar att det är något positivt. Jag ska nog lugna nervererna med ett träningspass på gymmet. Hoppas innerligt att jag kan få med Stoffe dit.   (Tycker det är så himla tråkigt att gå dit själv på kvällarna...) Sen tänkte jag inte plugga ihjäl mig ikväll. Som sagt, det får gå som det går, men inställningen inför imorgon kommer vara inställd på godkänt. 


Efter tenta blir det lunch på stan med mina goa klassisar. En välförtjänt sådan för alla! Heja oss, nu kör vi!


 

Ovido - Quiz & Flashcards