lilagardiner

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Lisa - 9 oktober 2013 12:46

Nu är planerandet igång på riktigt. Efter helgens arrangemangsledarkurs så är det äntligen verklighet på saker o ting. Det känns lite overkligt egentligen. Med tanke på att man ska planera ett populär arrangemang tillsammans med ett team man lär känna från grunden, så ska detta bli väldigt spännande men framförallt väldigt lärorikt. Jag ser framemot 8 härliga månader. Det lär bli blod, svett å tårar. Men en hel del glädjande skratt!   

Idag känner jag inte för att skriva så mycket mer. Tänkte lägga mig i soffan på jobbet o vila ryggen. Den mår icke bra. Suck.. Jaja.

Ikväll blir det en liten annorlunda onsdag. Inget spårarmöte för min del. Det känns lite konsitgt faktiskt. Tur att det är övernattning på fredag så jag kan ta igen lite tid! Istället blir det möte i Borås med Arrangemangsteamet i Älvsborgs Södra Scoutdistrikt. Trevligt trevligt!   


Tjoflöjt!    

Ovido - Quiz & Flashcards