lilagardiner

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Ready for Norway!

Av Lisa - 27 april 2014 22:42

Som jag har berättat tidigare så blir det även ett äventyr i Norge denna sommaren också. Men inte på samma sätt. Den 16 juni bär det av tillsammans med 14 deltagande scouter å 4 ledare till Norge för att uppleva Upptäcktsfärd Norden. Jag är alltså ledare och kommer att leda arrangemanget. Jag ser framemot det väldigt mycket. Framförallt efter denna helgen då vi hade våran förträff.
Visst var de lite smånervöst med tanke på att vi aldrig hade träffat deltagarna förut. Men det släppt rätt så snabbt. Å det även för dom. Så fort de anlände till stugan så slöt alla ihop tillsammans vilket var en lättande tanke. Både för dom och oss. Helgen var väldigt smärtfri. Fantastiskt trevligt och roligt. Vi kommer ha det riktigt bra i Norge. Det kan jag lova.
Det tråkiga under våran planerande tid är att vi har haft ledaravhopp två gånger. Men nu känns det att vi är på gång igen. En ledare till, sen är vi kompletta och redo för Norge!

Ett glatt gäng lämnade Göteborg strax efter lunch idag. Å dagarna är nu under nedräkning. Om cirka sju veckor så ses vi igen. It's going to be awsome!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 december 2016 22:15


  När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan  ...

Av Lisa - 11 december 2016 22:15


  När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har fasligt glatt bestyr ...

Av Lisa - 4 december 2016 19:46

  Med knappt 20 dagar kvar till jul så börjar "julstressen" faktiskt lägga sig. Iallafall hos mig. Julklapparna är klara och det är nog första året på väldigt länge jag ska slippa stressköpa med expressfrakt eller ta mig ut till Väla där rena ra...

Av Lisa - 4 december 2016 19:41


  När andra ljuset brinnerär snart Lucia härHon bjuder oss på kaffeoch bud om julen bär ...

Av Lisa - 1 december 2016 21:36

  Förra veckans solnedgångar bjöd på något enastående. Det var märkligt trots att november börja lida mot sitt slut. Man kan väl säga att det har bjudits på hyfsat bra väder genom hela månaden och kvällar som dessa tackar man inte nej till. Nu ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards