lilagardiner

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Lisa - 16 juni 2013 14:59

Dagen efter brukar man alltid må som man förtjänar. Men eftersom det inte blev en enda droppe alkohol igår, så har jag ändå världens vidrigaste "baksmälla". Jag tror att skrattmusklerna har gått på högvarv efter igår, så idag blev huvudvärken ett tack på det.    Jaja. Man lever bara en gång. 


Jag tänkte faktiskt inte skriva så mycket om gårdagen. Jag vill hellre visa den med ett par goa bilder. Men kvällen bjöd på bästa vänner, grillning, skratt, flams, spel och mys. En helt perfekt sommarkväll med två tjejer som ligger mig varmt i hjärtat. 6 års vänskap som bara blir starkare och starkare. Vilken lycka jag har som fått träffat dessa fina tjejer. Så Anna å Sandra, tack för att ni finns. Utan er är som en sommar utan sol. Fruktansvärd. Ni rockar min värld!   

                             

Ovido - Quiz & Flashcards