lilagardiner

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Back on track!

Av Lisa - 18 september 2013 12:47

September. Och med största sannolikhet så är hösten här. Senast jag skrev, så befann jag mig i Ottawa. Dagen innan Mootet skulle börja. Alltså över en månad sen. Jag är ledsen att det inte har kommit upp något sen dess, men livet har rullat på snabbt och det har varit annat som har kommit i prioreteringen.


Jag tänkte ta och skriva om Canada. Men inte idag. Dock är det väldigt svårt att få hela resan nerskriven. För den kunde egentligen bara upplevas live. Jag hade iaf den bästa tiden i hela mitt liv, och med tanke på den ångesten jag hade innan jag satte mig på tåget ner mot Lund, så var den som bortblåst efter ett par timmar. Jag ångrar inte en endaste minut att jag gjorde detta. Och det känns väldigt skönt! Jag är grymt imponerad av mig själv.   


Så från ett äventyr till nästa blev det så fort jag kom hem. Jag blev antagen till Arrangemangsledargruppen inför Upptäcksfärd Norden i Norge nästa år. Fett naaaaaaajs! Så nu i oktober är det dags för en träff med mitt team som ska planera denna fantastiska resa och äventyr för scouterna å även för oss. Kommer bli helt fantastiskt!   


Strax dags att jobba igen. Ikväll är det dags för Spårarmöte i Tollered. Lite uppvärmning av scoutingen inför helgen. Och imon blir en day off från scouting. Mamma ska äntligen få utnyttja sin morsdag present. Magnus Uggla på Rondo. På självaste premiärdagen! Ajjemen. Fint ska de va   


Simma lugnt!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 december 2016 22:15


  När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan  ...

Av Lisa - 11 december 2016 22:15


  När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har fasligt glatt bestyr ...

Av Lisa - 4 december 2016 19:46

  Med knappt 20 dagar kvar till jul så börjar "julstressen" faktiskt lägga sig. Iallafall hos mig. Julklapparna är klara och det är nog första året på väldigt länge jag ska slippa stressköpa med expressfrakt eller ta mig ut till Väla där rena ra...

Av Lisa - 4 december 2016 19:41


  När andra ljuset brinnerär snart Lucia härHon bjuder oss på kaffeoch bud om julen bär ...

Av Lisa - 1 december 2016 21:36

  Förra veckans solnedgångar bjöd på något enastående. Det var märkligt trots att november börja lida mot sitt slut. Man kan väl säga att det har bjudits på hyfsat bra väder genom hela månaden och kvällar som dessa tackar man inte nej till. Nu ska ...

Presentation


Lisa. 25 år. Sambo. Scout. Helsingborg. Skåne.Jobbar som transportplanerare. Läsa. Pyssla. Dansa. Baka. Vänner.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards