lilagardiner

Alla inlägg den 2 november 2016

Av Lisa - 2 november 2016 20:45

Om jag inte hette Lisa skulle jag heta... Jag antar att det skulle vara Jenny då det är mitt andra namn. Annars har jag ingen aning faktiskt :)

 

Om jag fick byta ansikte med en kändis så skulle jag... Svår fråga de där. Men kanske Jennifer Aniston. Eller Sanna Nielsen om hon räknas som kändis ;)


Om jag kunde spela ett instrument så skulle det vara... Jag har spelat både blockflöjt och keyboard/piano, så det får nog bli gitarr. Helt magiskt vackert vid en lägereld. 


Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet så skulle det vara... Ehhm. Har inget sånt favoritband som jag skulle kunna lyssna på resten av livet på, men jag får nog ändå välja Volbeat.


Om jag kunde skapa mej mitt egna drömplagg så skulle jag... Drömplagg? Finns hur mycket olika klädesplagg som helst, så kan inte riktigt föreställa mig något drömplagg. Dock är jag väldigt förtjust i klänningar och kjolar :)


Om jag kunde få uppleva en dag en gång till så skulle jag...  Jag har inte riktigt upplevt en sådan dag än som jag kan säga på rak arm, men om jag ska nämna någon stor händelse så var det nog när jag sa upp mig från mitt förra jobb och flyttade ner till Helsingborg för att börja om på något nytt och starta sambolivet med Stoffe   


Om jag fick ändra 3 saker med mitt utséende så skulle jag... Ojj. Denna var svår. Antar att man någon gång skulle vilja ändra något i sitt utseende. Ska man inte egentligen vara nöjd med sig själv bara? Men om jag måste välja något så hade jag velat få bort de mörka påsarna under ögonen. (Tacka gudarna för smink!) Och sen kanske dubbelhakan. Fast den är åandrasidan rätt charmig, och den är ändå påväg bort. Men ja, det får vara så :) Jag är jag helt enkelt.


Om jag skulle byta jobb imorgon skulle jag... Köra lastbil. Har alltid varit ett stort fan av lastbilar då pappsen kört lastbil sen jag var liten. Och efter två år i skolan med transporter så har nu suget efter att få köra lastbilarna blivit större än att planera vart dom ska åka :P 


Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv så skulle jag... Lätt G Ö T E B O R G! Det är absolut inget fel på Helsingborg, men en gång göteborgare, alltid göteborgare. 


Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av året så skulle jag... T A C O S alla dagar i veckan tack! ;)


Om jag hade en superkraft skulle jag vara... Lyfta bort att bilar som har chaufförer som inte kan köra bil på riktigt. Med andra ord = jag vill bara lika stark som bamse. Ska jag testa honung redan nu?


Ovido - Quiz & Flashcards