lilagardiner

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Lisa - 28 maj 2014 15:38

Med den största packningen hittils ner till Helsingborg så är jag på resande fot igen. Men denna gången fick det faktiskt bli tåg. Snabbt och lätt. Sista pendlingen neråt tänkte jag lyxa till det lite. Nästa gång ner mot Helsingborg blir i längre perioder och då blir det hem till Helsingborg. Det känns konstigt att säga faktiskt, men det är bara dryga två månader kvar tills jag flyttar ner. Känslan är konstig men jag är absolut redo. Kommer bli hur bra som helst!

På tal om stor packning. Med tanke på att det är långhelg och kristihimmelsfärd så brukar det alltid vara något slags läger. Och javisst gäller det även mig. Stoffes kår åker iväg med distriktet och jag fick äran att välja med. Ska bli skönt med lite långläger inför sommarens andra läger. :)

Bistron öppnade. Lisa är hungrig. Så tänkte ta något att äta. På perrongen när jag anländer står dock min fina pojkvän med en ischailatte till mig.
Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards