lilagardiner

Direktlänk till inlägg 16 april 2014

Långledig!

Av Lisa - 16 april 2014 15:58

Sådärja. Onsdag. Och nu är jag långledig. Ända fram till måndag. Satans sköna vad underbart! Sömnen har varit kaos i ett par dagar, så nu blir det lugnt ett tag iaf. Lovely.
Jag såg till att gå från jobbet vid ett idag. Det blev en kort men väldigt mysig lunch med Alvina innan jag åker ner till Helsingborg. Vi hinner inte träffas så ofta, men när de väl finns en liten stund över så tar vi den. Och precis så blev det idag. Jag är nöjd. Alltid lika trevligt. Även om det går flera veckor mellan träffarna så blir varje gång vi ses lika bra. Finns alltid något att prata om. Fantastisk vän att bolla allt mellan himmel å jord. Och jag måste vara väldigt snäll när jag även får ett tredje påskägg. Tack finaste Alvina. <3

Jo. Tre ägg tänker ni. Det blev ett från mammsen igår med tanke på att jag inte är hemma över påsk. Dock fick det ägget stanna hemma. Jag lär bli tillräckligt sockerkickad i helgen. Å sen så fanns det ett litet ägg under mina arbetskläder på jobbet. Hoppsan. Kändes nästan som julafton. Hihi. Annette vet hur man smikrar folk. Öppnade precis det. Och ja. Annette is the best. I love you! Bilden säger allt <3 (Jag hoppas på miljonen förstås. Då blir det fest Annette!)

Om cirka 1, 5h är jag framme i Helsingborg där pojkvännen väntar. Jag hoppas med mitt påskägg i famnen ;) haha. Imorse sa han dock att han gömt de någonstans i hans lägenhet. Oturligt för honom så är jag ju själv hemma imon när han är i skolan, så det ägget lär inte vara gömt länge till. Hihi. Nää. Så elak ska jag inte vara. Jag får vara snäll å vänta tills på lördag helt enkelt.

Skönt med långsemester. Framförallt med pojkvännen. :) så här ska det tas igen kvalitetstid! Har ju längtat som en tok efter honom sen han åkte hem i söndags. Och det är tre dagar sen. Det blir ofta så när man är kär. Underbart <3

Nu tänkte jag ta å läsa lite i min bok. Så tiden går lite fortare.

Tjoflöjt!

 
 
Ingen bild

knäckehäxan

16 april 2014 16:05

GLAD PÅSK SÖTFIA!!!! HÄLSA SKÅNE & C...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 18 december 2016 22:15


  När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan  ...

Av Lisa - 11 december 2016 22:15


  När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har fasligt glatt bestyr ...

Av Lisa - 4 december 2016 19:46

  Med knappt 20 dagar kvar till jul så börjar "julstressen" faktiskt lägga sig. Iallafall hos mig. Julklapparna är klara och det är nog första året på väldigt länge jag ska slippa stressköpa med expressfrakt eller ta mig ut till Väla där rena ra...

Av Lisa - 4 december 2016 19:41


  När andra ljuset brinnerär snart Lucia härHon bjuder oss på kaffeoch bud om julen bär ...

Av Lisa - 1 december 2016 21:36

  Förra veckans solnedgångar bjöd på något enastående. Det var märkligt trots att november börja lida mot sitt slut. Man kan väl säga att det har bjudits på hyfsat bra väder genom hela månaden och kvällar som dessa tackar man inte nej till. Nu ska ...

Ovido - Quiz & Flashcards