lilagardiner

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Lisa - 16 juni 2014 08:32

Tiden på Kärralund är över. I onsdags gjorde jag min sista dag och dagen var inte så enkel som jag trodde. Tårarna rann. Kramarna var överflödiga. Och jag gick ifrån jobbet med blommor, presenter och massa minnen. Ni är så fina! Tack för dessa två fantastiska år. Nu bär det av mot andra trådar!

Men först; Norge! Om isch två timmar möter vi upp våra deltagare här i Göteborg för att börja äventyret. Två veckor i Norge ska bli fantastiskt. Vi får hoppas att vädret är på våran sida. Uppdateringar kommer under tillfällena där det finns internet.

Dock var de rätt jobbigt att lämna pojkvännen imorse. Eller de var mer han som skulle upp och jobba. Jag låg ju kvar. Tur nog, så är de bara två månader kvar tills vi blir sambos. Vilken lycka! <3

Nu är de dags att möta upp första deltagaren som kom lite tidigare än planerat. Tur att vi är flexibla!
Keep reading, i'll be back!

Tjoflöjt!

Ovido - Quiz & Flashcards